Helt besatt!

Soulmate, Bästavän, Tvillingsyster & Livsglädje.


Har varit här i kanske.. En timme? Och sitter hära med min 5e kopp Kaffelatte. Och nu börjar jag må lite smått illa. Vilken tur! Började nästan tro att jag blivit beroende..? Man kan ju bli Kaffe beroende..? Tror jag iallafall hehe. Eller iaf att man får sug. och jag som sprungit & fyllt på hela tiden trodde det var något fel. Men nu börjar jag må lite smått illa så nästa får vänta :) Men nu ska Elin alldeles strax ringa mig då ska jag gå ut & smoka. Sen måste jag skriva ett inlägg om hur äckligt det är. Och jag ska kämpa allt jag kan föratt sluta. Vilket inte är så lätt eftersom i stort sätt alla jag umgås med röker. Badgirls. Fuck you all! See you later :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0