Sov sött

Ska försöka sova nu. Mamma sover över inatt. Känns ganska tryggt. Och imorgon åker jag & " hälsar på " Huset jag ska bo i, alltså i dalarna. Det hjälpte inte att prata med Tobbe btw. För han började bara prata om i sommras. Och så ägde jag ut honom hela tiden ;) Och han kunde inte ta de så han blev fett lack.. Stackarn :) ! Men nu ska jag försöka sova bort alla problem och a.. Måste upp jättetidigt imorgon. Men hittade en bild från Nyår 2008. Så liten haha! Men såg ut som stryk. Så täckte ansiktet.. Men kolla mitt hår! Hade bara tonat det en gång.. åh, om ja aldrig låtit soffe tunna ut de så de gick av så jävla mkt! Hade jag haft världens finaste hår. *Ångest* ..

Basse är världens finaste så alla vet. ♥ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0