Sveriges Populäraste Arister

- Sitter inne på fasters jobb. Hon är Artitsproducent & Maneger. Hon är bl. Nanne grönvalls Maneger. Alltså hon jobbar med sveriges populäraste artister. Så ballt ! Ja jag är stolt. Anna Bergendalh står inte långt ifrån mig.. Var precis & hälsade på henne. Nivet hon som vann Melodifestivalen? Och nu ska dom fira henne föratt hon ligger längst upp på mest sålda album. Så ska äta lite tårta. Vet ni hur mycket kändisar jag sätt här igår & idag. Har hälsat på dom också ;) Bl. Shairley clamp, Bwo m.m. Så ballt, och liksom som privatperson jag är inte på deras konsär eller någonting och det gör det bara coolare. Och Jimmy Jansson, nivet han skitsnygga som sjunger " Gunga du & jag osv."  Han har jag hälsat på . Omfg, och gått förbi en massa gånger. Åh, stolt? Öhm JA! Nu ska jag plasta in Timoteij's nivet " Kom Kom Kom " I melodif. ? Ja deras skivor så dom kan postas iväg. Jag älskar dethär!! Talk to u later ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0